星期四, 11月 09, 2006

神秘禮品



呢幾日條腰痛得好緊要好緊要,坐吾安,食吾樂.坐巴士番屋企45分鐘都好辛苦,同事話吾可能係坐骨神經有問題,好長手尾,又話要打針,要做"物理置廖". (死,痛到咩都吾識寫). 好吾舒服 !!
早幾日老公整左紅棗水比我,不過d水壺比番哂媽咪, 所以用住d checp checp 水壺,點知一d都吾保溫. 頭先番屋企,見到有支紅色物體, 即時笑了出來, 雖然d水吾保暖,不過個心就好溫暖. ha ha..

8 則留言:

Alice 說...

Yumi,
你要小心身體呀!坐骨神經痛係幾麻煩架!
你老公好細心呀^^

Bonnie Yves 說...

Dear Yumi, 小心呀! 會唔會是有咗BB呢?:> Yves

elaine 說...

sweetl屎la.......
保重啊yumi,
腰骨痛可大可小呢!

Yumi 說...

alice, yves, elaine : 先多謝你地關心.今日又發生左樣笑料,今晚番左奶奶度,佢又焗左紅棗水比我,仲一路sell個水壺有幾好,中午12點焗到夜晚8點仲熱到出煙,又話自己識點揀水壺邊d可以保溫,仲話呢個水壺係你ka,我吾係好明,不過記得我地好似有年mother day 買左個水壺比佢,(其實係水煲)我就以為佢講緊呢個咪係我地買比佢0個個low!食完飯,我捉堆老公一邊,同佢講,不如比$你媽咪,叫佢幫我地買個呢d水壺呀,點知mic笑我傻瓜,佢話,呢個咪亞媽買比你ka low !! 佢仲嫌我吾夠瘀,大大聲同奶奶講多次,比佢好得戚話,我尋日打左比亞媽la.你未諗到我都做左la. 幾細心. !! 0下,又比佢贏左 !!

yves: 吾係呀,我一定吾係有baby呀,聽日去睇doctor la.奶奶都話,手尾好長,吾好再拖!!

Jeffery 說...

有bb...好呀

Yumi 說...

JEFFERY: 吾係呀,我身體咁差,吾敢呀.

匿名 說...

好warm, 你好幸福呀

匿名 說...

sweet sweet 呢~~~

QQ