星期日, 11月 05, 2006

ugly chocolate cake



呢個蛋糕係我0係電視無意見到星級厨師tony整的,個蛋糕係好ugly,發高之後會凹左落去,因為材料無麵粉,無力支撐個蛋糕. 不過好好味,因為個面好"翠",入面就好溶口,好似入口即溶朱古力,最衰自己怕失敗,開頭見佢係咁升,怕太近發熱線會整"lone",所以加左個網整塊錫紙,點知就有個印.不過吾怕la.反正佢都吾係靠外表.ha ha. 值得推介.

7 則留言:

匿名 說...

就咁睇都知係好濃朱古力, 好好味咁勒^^

匿名 說...

外表都唔差呀, 佢楂左粉呀嘛~~~~
一定好濃古古力味~~~

qq

elaine 說...

唔太ugly丫,
古古力至岩我!

Yumi 說...

thanks 泡泡茶,queenie and elaine. 呢個蛋糕真係好好味 *v*

匿名 說...

有冇食譜呀? 我開始手痕想開爐勒~~~~
THANKS~~

QQ

Yumi 說...

QQ:我POST 左0係貓網度呀,你搵吾到我再SEND 比你呀.

Yumi 說...

食譜如下 :
(原食譜9吋,我用了1/2, 6吋模)

1 - 蛋黃2隻+50克糖用打蛋機打至杰身,淺黃色.
2 - 朱古力110克坐溶, 加入55克煮溶左的牛油.
3 - 把朱古力牛油倒入蛋黃中.
4 - 2隻蛋白 + 20克糖打至企身 . 分2次加入 (3) 中.
5 - 用180度 焗40分鐘. 焗好後蛋糕凹左係正常的. 可放糖霜0係面 .

食得 ^_^