星期四, 10月 26, 2006

幸福秘訣

早陣子常常聽到許志安的歌-豬先生. 沒有留意歌詞,但覺旋律不錯, 近日電視日日有唱,加上胡杏兒板,開始留意,原來歌詞很有意思, 我最鍾意呢幾句 -
開心多麼簡單,那怕愛人平凡,a餐 b餐 c餐,原來無論吃甚麼早餐,共你的每日都燦爛,而幸福秘訣太過簡單, 於好處著眼.
呢幾日我做左好多野, 我去左駁髮,不過番到屋企已吾多舒服,不過又吾想比老公睇死我玩玩0下, 我無講,到第2日洗頭, d 髮絲鬆哂,我去左剪短小小, 到第3日我忍吾到,我去左解髮,比我玩左3日, 用左差吾多$600, 老公一句都無鬧 !! 又有一日,佢收早,好攰,不過我部相機有問題,佢專登出九龍幫我拎比人整, 佢話你無得影相會吾開心, 我吾去邊個去. 0個一刻我想喊. 自問無做太太的責任, 佢已好攰, 家頭細務真係好多都係佢做, 掛衫出街又吾比話怕左我,驚我跌落街, 吸塵我又整爛吸塵機. 佢成日話,吾應該比禮金媽咪, 應該媽咪比番轉頭就真,係無錯 !!
我吾係想 "哂"我有幾幸福,我真係好想好想,個個人都可以知足, 日日都開開心心, 吾好太固執,吾好睇吾開, 樣樣事就會好美滿.
而我, 亦正在學習中 *v*

10 則留言:

匿名 說...

你真係好幸福, 有個咁錫你既人, 好好珍惜啊~ 好令我羨慕, 我都好想有一個咁既人0係我身邊呀, 可惜遇唔到啦>.<, 不過, 我鐘意呢句多d
"多麼蠢的蠢豬 愛上那條人魚
即使爭都爭輸 仍然從未怪罪於天主
自信戀愛運很特殊 明日你前來叫我蠢豬
講愛情暗語"
好得意, 哈哈~

Yumi 說...

泡泡茶, 原來胡杏兒唱女板歌詞有小小吾同,我已然整左電話聆聲la. ha ha . 你咁可愛,一定會有"呢個人" 好快0係你身邊,係咪你要求太高呀.

匿名 說...

係?? 等我留心聽下先, 我緊係唔係要求高啦, 只怪緣份未到卦>.<, 係呢, 你幾時生日架?

elaine 說...

yumi,
我諗每個人都要學習有感恩的心!
唔好成日諗d唔開心既野,
計吓自己往往係得的多,
失的少,
人就會開心好多!

我都學緊呢d&做人既太太!
同勉之!

Yumi 說...

泡泡茶, 咁問我係咪有禮物先, 我日日都生日ca. ha ha. (過左幾個月了)

eliane: 係呀. 本身尋日老公做左樣野令我吾開心,不過佢都吾想的,比著以前我真係嬲左,不過今次真係無嬲, 睇開d la ^_^

Jeffery 說...

我想講.....部相機.....整好了嗎? 好偉大ar..Wooho.. 另外我無藥"高"了姐夫!

Yumi 說...

JERRERY: 講開部相機... ,MIC拎去整時,個SALES 話,呀呢排好多人話有問題,相信個我地"0個批" 都係有事,不過CANON無回收,我地有問題先拎去整,所以應該係夠洗$ ,點知過左2日,有個女仔打黎報價話要1200,比個DISCOUNT 我,要1020,我問點解會壞,點保養,佢完全吾答我,話無得解.我同MIC諗完,覆佢吾整,嬲嬲0地,買左1年,點知個女仔再過左一陣打黎話吾洗$同我整,因為CHECK到係佢公司D機有問題... !!!???
其實開頭有懷疑係咪比你拎去KOREA 後整壞,不過FOEGET IT LA.
你用開你個DOCTOR D藥就吾好轉LA.不過你要,我同MIC講呀.

Alice 說...

Yumi,
你講得好啱! 做人唔好太執著, 要睇開d,
仲要懂得珍惜身邊既人, 咁就會日日都開開心心,
快快樂樂架喇!

Mommy Dearest 說...

Ooo, your hubby so SWEET !

Yumi 說...

alice: 係呀,見到你個心心蛋糕仔就知你都好開心la.

mommy dearest: 你好呀,邊夠你地sweet呀.你同你老公20幾年都咁恩愛,keep 住呀.