星期一, 10月 09, 2006

好味奶黃包 + 奶黃泡芙





今日蒸左4個奶黃包,呢排食左好多 " 蛋 " . 吾知會吾會膽固醇高左 !! 因為用錯左蒸模. 所以蒸左成12分鐘都吾熟,奇怪 !! 呀. 原來吾洗用個"低" .可能咁,隔左一層,吾熟,要蒸多4分鐘,所以有d豆皮,不過好味,咁大個我都食左2個, 之後再整左幾個好似鴨仔的泡芙, 第一次整, 所以吾係好靚,不過幾好味,但因為要"補"番個 "lon lon" . 所以要用好多cream. 我改用奶黃,不過都頂吾順,好多!! 不過食多2日要減肥. 因為放埋聽日要番工了 !!

6 則留言:

匿名 說...

你咁瘦仲減, 你想做排骨呀?!!

Yumi 說...

放左10日假,咩都食,肥呀 !!

elaine 說...

泡芙難唔難整?
整得唔錯呢?
至於中式包,
我呢排都努力整,
希望一起有進步!!

匿名 說...

兩樣都係奶黃, 正呀, 你咁瘦邊使減肥呢, 哈哈, 泡芙我好鐘意食, 但就未整過, 因為屋企人唔食, 費事自己越食越多, 難唔難整架?

Yumi 說...

elaine: 我咁low b 都整到即係好易la.不過我都係"捲"得吾靚,如果焗到一層層就good good la. 我都係呀,慢慢開始有小小信心整麵包了, 開頭出去學完番黎會整吾番,激氣呀. 你整過咩麵包呀 ?

泡泡茶 : 係呀,你個無名好有問題呀,我成日入吾到同回應吾到呀 !! 其實我都係怕好多cream所以咁耐以黎都吾整,不過0個日見整開奶黃咪嘗試0下,點知我家小皇帝好喜歡wor !!

匿名 說...

奶黃泡芙, 我未試過喎, 唸起都想食呀:D
係呀, 食得蛋黃多會膽固醇高的. 要節制一下(我都要呀)