星期六, 10月 07, 2006

白蟮都黎追月


佢真係好長, 計埋個咀,到我條腰呀,你話嚇吾嚇死 !!
老公的蟮都好大條呀,

上次老公釣魚吾夠喉.今日要再去,佢帶哂好長的用具去, 佢就釣左4條白蟮, 2條比左人,2條比番個海,我就勁la.釣左條吾知咩魚,個咀長到咁,我仲以為釣左垃圾呀,樹枝, 嚇死,老公話傻人釣傻魚,係佢咁傻先比我釣到. (因為我只係用魚排). 都係比左人 !!

3 則留言:

貓大c 說...

好勁呀~我睇相都嚇一嚇呢~!!係咪墨魚黎架~

Yumi 說...

貓大師:吾知呀,老公話呢d怪魚係怪人(即係我)先釣到呀 !!

匿名 說...

超好笑....傻人釣傻魚..乜理論? 好sweet的一段對話

qq