星期四, 10月 12, 2006

有一點怪樣子的雞尾包


已不是第一次做雞尾包,次次mic都說, ha .吾講真係睇吾出呢個就係文明已久的雞尾包, 無錯,我次次都做得吾好,不過今次已比上次好了,但最重要0個2條 "條子"竟然溶了, 唉 !!吾知今次吾講,佢睇吾睇得出呢個係咩包 *_*

5 則留言:

匿名 說...

我都係覺得飽飽好難整, 所以到而家都未學, 你整得到都好叻了. (我睇個外型OK喎, 係LON左少少 0者) 阿mic唔好咁咀"鵰"啦

Alice 說...

我都覺得個外型唔錯呀!

Yumi 說...

thanks winnievv and alice 呀,下次再整好d,佢話睇得出係咩包已經好叻la.仲話吾錯,不過個餡可以散d,因為我把餡料整到好實,佢話吾係咁, (我吾食雞尾,所以我吾知係點)

匿名 說...

整得幾好丫, 我都好想食, 我整包包好鬼屎, 搓極都搓得唔好>.<

匿名 說...

我一睇就知係雞尾包喎, 咁即是似啦. 以前整過一次,覺得個餡難包得好.
我好鍾意食雞尾架,須則好肥 > <