星期二, 10月 10, 2006

NEW YORK CHEESECAKE


加上YVES的自家ROSE JAM, 一流 ^_^

4 則留言:

匿名 說...

唔制呀, 我流曬口水... 好耐無食甜品勒~~~!!!!!

qq

匿名 說...

美味既ny加上yves既自製jam, 一定好好味呀, 我尋日本來都想整架, 想開工果d先發覺....屋企冇雞蛋>.<

Alice 說...

好正呀!
我愛New York Cheese Cake呀!

Yumi 說...

qq:你仲未講做咩咁忍得手wor *_*

泡泡茶 : 我屋企成日有好多蛋,吾怕手痕起上黎無得玩. ha ha

alice : 我都鍾意,cheese凍餅我盲吾鍾意.如果吾焗過,好似成日芝士,好肥膩咁.