星期四, 10月 05, 2006

HKG GOLD COAST 1 DAY TOUR

呢隻蟹好勁,0係個箱入面走左出黎..



我吾識整開個鈎.所以上到黎佢仲要咬住D蟲.
D FISH扮死,我地一TOUCH佢,佢地仲游得好快

去左GOLD COAST 玩左一日,夜晚即興去左馬灣碼頭釣魚,梗係吾係我嗜好LA.我只係玩, 仲玩到個魚排落海. 不過發生左件好笑事,我地0係碼頭D梯級釣,有個浪黎緊, 好細個,MIC話有大浪呀,走呀,我無理佢,因為好細浪,2秒後佢叫多我一次.我咪行高級.點知一轉身,0個D浪水已打到上腳,如果我無走開,我已成身濕哂, 笑到我呀,心諗....吾通真係要聽佢話先好有處...WAH HA HA HA.....

8 則留言:

elaine 說...

yumi,
你幾時去馬灣嫁?我住響果樹呢!
但係我一次魚都未釣過.

Yumi 說...

elaine:我都係第一次去,不過我吾識釣魚.成日鈎石 !!

馬.李心心 說...

yumi,

好開心咁喎!真甜蜜啦!
祝你同老公中秋節快樂!

匿名 說...

sweet sweet開心開心的一天哦

祝中秋節快樂

匿名 說...

又真係幾攪笑呀~~~~ 好可愛呀你~
中秋節快樂


QQ

匿名 說...

我上過遊艇釣過一次, 有魚上釣時感覺又怕又興奮, 我都吾識釣魚. 成日鈎住男友的魚絲. haha.
中秋節快樂!!

Yumi 說...

祝大家中秋節快樂呀 ^_^ ^_^

匿名 說...

你兩個好甜蜜呀, 哈哈^^