星期三, 10月 18, 2006

蛋撻



嘗試過幾過食譜, 都係吾夠出面人地咁好味 !! 不過老公就食左3個 !!!!

5 則留言:

匿名 說...

佢要求太高勒, 佢食左3個, 證明一定好好味啦

elaine 說...

我都覺自己整個d蛋撻唔夠出面果d好食,
但我老公都好中意食!

Jeffery 說...

Wa!.......... I wanna have one!
It's look like a flower!

匿名 說...

你有無試過泰昌食譜?

Yumi 說...

winnievv: 我有嘗試過,不過可能人地用大爐,同我呢d細爐吾同,溫度有問題,都係整得吾好,老公話吾人地鬆,可能人地用豬油,我用牛油la.我會再嘗試多d吾同食譜. 你有無好介紹 ??