星期五, 10月 13, 2006

溫馨晚餐

媽咪尋日打比我話今晚有湯飲,叫我番去食飯, 我梗開心呀, 因為細佬吾0係屋企,食完飯就留多陣陪0下佢, 今日有2條魚. 我鍾意的薯仔炆雞.食飯時,佢話:留番1條比mic, 仲有留多d雞,佢吾食薯仔.... ???? 點解佢會記得老公吾食薯仔ca ?? 點解我地4個人食1條魚 (我,媽,哥同埋留飯的亞嫂),mic可以1個人食1條魚呀 ?? 好偏心的媽媽呀 !! 不過我無嬲, 仲好開心, ha ha ha...
講0下細佬, 講0下 d 女人野, 好開心的一個晚上呀, ^_^

9 則留言:

Jeffery 說...

你呀媽話屋企無セ人氣,叫我帶人返來. 心諗:帶咗又話我,唔帶又話,,,,,,,,,,

Yumi 說...

你多d陪0下佢la.佢都好悶,佢想你搵個正經的女仔回家呀*_*''

匿名 說...

Yumi, 我都有諗過我地做女的嫁左出去之後就好少有機會陪媽咪, 但我好怕無人理媽咪. 我細佬不在HK, 老豆又好少返HK. 第時媽咪一個人咪好慘? 你會唔會煩呢樣野架?

你就好啦,老公當你媽咪係自己媽咪咁錫. 我男朋友就唔會啦, 第時肯定錫自己媽咪多"好多". 男朋友想我第時同佢媽咪住, 因為佢媽咪一個人好慘. 我問佢相反呢? 佢話唔得,我學講, 咁我媽咪一個人好慘? 我地次次講到呢到就不了了之.

Yumi 說...

我老公對長輩好好,比佢見到我對媽咪態度吾好,佢就哦我成晚,(我之前都有post過),佢成日話,追我吾難,整好同我媽咪的關係就=追到我,佢成日話我媽咪好鍚佢ka.佢好得戚ka.早幾日0係媽咪度食完飯,媽咪拎張請帖出黎話吾知咩咩朋友請飲,mic即刻比$我媽,叫佢拎去做人情,嘩,我媽幾開心呀,(其實不嬲都諗住過節比$佢,不過個timing夾到咁),你話我媽吾鍚佢就奇la !!

匿名 說...

我男朋友話追我難, 過我媽咪果關就無難度. 其實佢見未我媽咪之前緊急到發惡夢. 好搞笑.

你老公咁識做, 你媽咪鍚都鍚唔切啦^^

匿名 說...

當然開心啦. 因為你和老公在媽媽的心中地位都是一樣重要哦...

我發覺每個媽媽都會好記得家人愛吃什麼, 不吃什麼的哦, 好利害

匿名 說...

我呀媽都好鍾意我男朋友架, 佢地兩個食d野, 我都唔食... 成日都係同我男朋友好夾... 就黎改口勒...hehe..好緊張(其實我同男朋友不嬲都係巳老公/老婆相稱, 但唔會比人聽到, 仲有兩個星期, 我地就可以堂堂正正咁叫老公/老婆, 好開心呀!)

QQ

Yumi 說...

係呀queenie.我都好開心呀,我同你都係今年做人地太太呀.

Yumi 說...

係呀queenie.我都好開心呀,我同你都係今年做人地太太呀.

ter: 係呀,我都倨媽咪好偉大.