星期日, 11月 26, 2006

香橙mousse cake and 蟹柳腸仔包

不過今次個麵包無上次咁好, 吾知點解搓左好耐都仲chi 手.

呢個蛋糕令我知道咩叫一波三折, 話說呢個邊邊蛋糕,我第一眼見到已好鍾意,不過吾係好明點整, 多得泡泡茶再3教導,今日老公番公得自己一個,就的起心肝整. 個蛋糕邊本身想整朱古力cream. 點知原來得番白力, 我怕太甜同埋個蛋糕又白白0地,怕個色吾出, 就改左用cream+可可粉,(都未整過吾知得吾得), 之後到入面,諗住用古力+脆片碎做餅底. 咁咪迫住用白力,不過白力無黑力咁易溶, 好杰身, 最後都整到,不過好彩我有試味, 吾知點解加左古力後d脆片淋哂, 想死 !! , 好彩之前整個蛋糕片有多, 即用黎做底. 到個mousse, 手快未等d橙汁涼就加入cream, 結果咪d cream 溶左low!! 整裝飾d假力都吾聽話, 爛哂, 激死人呀 !!

7 則留言:

匿名 說...

雖然咁多波折,但係我覺得你個蛋糕好靚喎~你老公有冇好SURPRISE呀?~真係超靚喎..

QQ

匿名 說...

做得好好好成功呀, 包包又好吸引

Yumi 說...

qq:,下次要再整呀,今次ma ma 地,

泡泡茶,多謝你教我呀,都真係吾難,不過要整到你咁靚就仲要好長時間學 !!!

匿名 說...

嘩. 一次過做兩款, 好勁呀.
個蛋糕睇唔到有任何瑕疪喎. 真係見到都想食呀:D

Yumi 說...

ths winnievv: 聽講你都好似有去上次qq0個次gathering wor. 下次我都要黎呀.

匿名 說...

係呀. 上次我都有好呀. 係第1次join你地既gathering, 感覺好舒服呀
好呀好呀! 下次一定要見到仔:D

Winky 說...

唔緊要努...下次整野一定會順利架..依家都整得好好丫...^.^