星期日, 11月 12, 2006

牛油餐包




今次係我整咁多次麵包以黎最最最有心機的一次, 以前我見個麵團一chi手,我就加手粉,今次點都吾加,原來真係搓耐d就吾chi手, 我一路搓一路諗,原來我之前係咁加粉真係錯哂,今次比我平時係搓耐左好多. 之前成日吾明,雖然個包好鬆軟.但點解次次焗完都有麵粉味,個面好硬,我仲諗係咪個爐溫有問題, 睇左好多整麵包的討論,又有貓友wing wing 小詠的提點.今次比我成功左了, 無麵粉味,到最後發酵時仲可以拉到薄膜.(雖然吾係好叻,不過比起之前我一拉就分開2件已好好了) 學左wing wing 入左爐之後2分鐘先加蛋汁,可能我塗得吾平均,整到有"2種色"咁, 不過... 好味 *v*

19 則留言:

elaine 說...

叻女,成功在於肯嘗試!
keep it up!!

匿名 說...

恭喜你呀..你整得好好呀....有時間大家一齊再交流下啦

匿名 說...

惦呀! 睇到都流晒口水~
我就考完試仲lazy緊.
腰骨仲有無痛呀? 係咪親戚到所以赤赤痛呀?唔係啦, 快d check check 佢安全d!

匿名 說...

做得好好呀, 見到都想食, 希望你快d好返啦

匿名 說...

係呀, 我都覺得有時睇書都唔會太明白, 都係要大家交流一下先明白點先至做到完美.

Yumi, 你個包包真係好似出面食果D呀:D

Yumi 說...

elaine:係呀,我無出去學過蛋糕,只係學過一次裝飾同2次麵包,所以好多時都係自己摸摸0下,你見我之前整捲蛋呀,月餅呀,咪吾成功吾收手,結果咪肥哂low !!

wing wing: thank you 呀, 整麵包滿足感大好多.

nana:你仲未復出呀,睇左醫生,食葯搽葯膏,佢話我坐得吾好 !

泡泡茶, 你d蛋糕真係睇到我呆哂 !!

winninvv: thx.都係要多d向你地學習呀.

匿名 說...

勁呀~~~ 我都同你一樣, 整親包都加勁多手粉... 所以無一次成功, 於是就放棄了... 下次我會跟據你的試驗之談再嘗試架勒.

QQ

Alice 說...

嘩!好成功呀! 恭喜你呀

匿名 說...

YUMI,
do u know there is a gathering tomorrow? will you join? if yes, please leave message to me ~
ppl include bubbletea, alice, yves etc..

QQ

匿名 說...

尋日泡泡茶,ESTHER,ALICE都問你點解唔黎呀~~ 我做左你經理人幫你講左你要番工呀~~

下次請假都要黎呀

QQ

Yumi 說...

QQ: SORRY. 下次我請假都黎LOW.不過如果比BOSS知道, 實炒左我, 係味你養我先.

匿名 說...

你已經有人養, 唔好咁貪心好喎 ~~

qq

匿名 說...

係啦, 下次記得黎勒, 哈哈, 係呀, 個圍邊呢, 簡單咁講你聽先, 首先焗一塊長方形既蛋糕, 大約9x12吋啦, 跟住打橫切開3份, 每塊大約3x12吋, 塗上果醬, 跟住3塊疊起痴埋佢, 好似三文治咁, 跟住再打直切一條條, 咁每一條就會有由3塊拼埋既邊, 跟住再0係3塊邊與3塊邊之間再塗果醬, 再圍邊就ok勒, 唔明再問我, 或者遲d見面再傾丫^^

匿名 說...

挑蝦腸: http://www.wretch.cc/blog/qqlam&article_id=3068022#postComments

qq

Yumi 說...

THX 泡泡茶, 我星期日放假整呀.
QQ : YOU ARE SO NICE AND SWEET GIRL. I UNDERSTAND LA *v*

匿名 說...

從 qq 那邊來拜訪你,包包整得好靚ar!

Yumi 說...

mrsleung: welcome & thx ^V^

匿名 說...

睇落真係好軟…請個我食可以嗎?

Yumi 說...

applepurehk: 梗係無問題la.