星期日, 12月 10, 2006

樹頭蛋糕


老公話吾似樹木呀, 不過我都吾係好滿意, 買左杏仁榚諗住整裝飾,不過整得吾好, 我整呢d要裝飾的蛋糕都無無天份 !!

6 則留言:

匿名 說...

做得好好呀, 好似, 襯埋twin stars聖誕樹仲好靚添

elaine 說...

可能條木頭大條d會似d??

匿名 說...

唔係呀, 你做得好靚呀~~自己學架?? 我都唔識整呀

qq

Yumi 說...

eliane: 係呀,屋企得我同老公2個,吾會整好大的蛋糕,我諗係頂0個塊大得滯 !!

泡泡茶:個twinstar 係2年前個同事送的,(我屋企有個大櫃放左好多twinstar野ka)*V*

qq : 老公話d樹色吾似 *_*

匿名 說...

得閒影個櫃比我睇下, 好想睇, 嘻嘻~~

Yumi 說...

泡泡 : 好呀,等我放假執好d先影比你睇.