星期二, 12月 26, 2006

不靚靚,但好味的薑餅


一心整薑餅,整完先發現.....無哂糖霜,整吾到裝飾,不過都無所謂la.我不嬲都無裝飾天份,多數整左仲衰過吾整 !! 剛回家發生一件小事,不過得自己一個好無助,老公番工了,但自己又應付吾到, 打比媽咪,好彩佢正出街食飯,大膽問一句,可吾可以過黎我屋企,吾係我成晚吾洗郁, 結果媽咪真的黎救了我, 其實這小事係... 我見到隻小強呀. 雖然吾係好大隻,當我見到佢時,我即去kitchen拿了一個碗"com"住佢, 不過又吾知佢會吾會0係d邊度走出黎,咁我再用個小小垃圾桶再"com"住,就係咁,我用腳踏住個垃圾桶, 5分鐘後,發覺都係吾對路就打比媽咪了.. 死la.都吾知係0係出面入黎定屋企邊度有野dirty,點好 !!! anyway ...oh !! mammy. i love you.

3 則留言:

匿名 說...

我都好怕小強。。。

匿名 說...

媽媽真偉大~~~好靚靚既薑餅呀, 我下年都要整真正既薑餅先

匿名 說...

我留左言0係我果邊答你, 得閒過黎睇下丫, 你果d加埋糖霜就色彩繽紛勒, 哈哈