星期日, 12月 10, 2006

我只想... 身體健康

今日照左x光, 條腰真係斜左,仲影到骨刺, 舅父話無得醫,只能盡量游多d水加強個背肌, 我問,我宜家條腰痛成咁,又無得整番直,只可食止痛葯,吾係食一世呀!!佢話真係無,我好吾開心, 媽咪話識人0個d針灸,老公話佢吾信呢d野, 比人打到半身不遂就死梗!! 我多口問左一句舅父,咁大肚咪仲痛仲辛苦, 點知佢話吾關事,生仔係用盤骨, 老公即刻話,吾好比藉口自己吾洗生. 傻傻0地, 咁都比佢知我諗咩 !!

7 則留言:

匿名 說...

你休息多d唔好咁操勞呀

匿名 說...

哎呀...生骨剌....!!! 咁點算呀? 做物理治療減少痛楚得唔得??
做野時要坐直d呀.加個cushion會好d呀...

Yumi 說...

qq: 已加了,不過winter swimming 吾方便,我屋企樓下個swimming pool close 了 !!

泡泡: 我不嬲0係屋企都吾洗做家務,吾操勞呀 (不是在哂命呀,只是我成日破壞家居所以吾做得), 不過真係吾可以成日坐呀 !!

匿名 說...

Yumi ,
如果長期依賴止痛藥都始終唔係太好呢~~
做物理治療或者會好d 呢~~
生骨剌真係好痛架~
真係鄧你辛苦呢~~

jm

匿名 說...

你要小心身體, 腰骨痛真係好麻煩. 因為腰骨係支持整個人的平衡.
雖然話生仔用盤骨, 但始終你都要懷胎十月. 腰骨力都好需要架. 你要叫你老公試下抱住幾十磅野係身, 試下懷住個BB有幾辛苦

Yumi 說...

JM: 你好呀,多謝關心,係呀,有時真係好辛苦.

WINNINVV: 男人係咁ca la. 吾洗佢生,成日都話要生,好自私呀

馬.李心心 說...

腰骨好重要架!要好好保重身體呢!多做運動治療會好一點的!

至於生bb這回事,我覺得現在的年代,老公好像比老婆更緊張!我明年結婚,但男友經已時常同我講生bb的事,好好笑!