星期二, 12月 19, 2006

芝麻湯圓


細個時新年呀, 好凍的時候一定會食"利x"湯圓, 不過近1,2次食已發覺這品牌不好味, 加上之前買了很多糯米粉整月餅又用吾哂, 咁就自己整了, 老公話個皮好好,不過d芝麻太重手, (因為我地2個都鍾意芝麻,咪整多d low), 好! 下次整其他味道先 ^_^

7 則留言:

Alice 說...

嘩!好正呀!
睇見就好想食喇!

匿名 說...

我最鍾意花生~~~等我又叫媽咪整先~~
梁生做你地一樣鍾意芝麻呀

qq

匿名 說...

正呀, 我都好鐘意食湯圓架, 難唔難整架

Yumi 說...

alice:你都整呀, 好暖胃呀.
qq: 你自己整la. 吾好要你媽咪整la *V*
泡泡茶: 吾難呀, 比個食譜你,睇0下有無要改善呀 .

糯米粉75克, 粘米粉1湯匙,水90克 搓好做皮.
芝麻饀:shortening (吾知係咪叫豬油) 16克+糖10克(打碎)+ 芝麻粉12克搓圓雪一陣.
之後咪包好, 水滾加入湯圓,滾起後再加1杯水再滾起, 食得 !!

匿名 說...

THX, 等我下次試下跟你整下先, 嘻嘻, 睇住湯圓覺得好溫暖, 嘻嘻

匿名 說...

湯丸, 聖誕節食湯丸都不錯哦

Merry Christmas...^_^

Alice 說...

Merry Christmas!!!
我用你既食譜會試吓整架!!