星期日, 1月 14, 2007

芝麻卷

我整麵包的技巧仍有待學習,所以都係整d簡單的包包, 明天當個早餐吧@_@

7 則留言:

匿名 說...

已經好好啦, 我整包包仲水皮呢, 但又懶得練習添

匿名 說...

我都覺得你整包包好叻呀, 我就真係水皮...

Yumi 說...

吾係呀, 我都想出去學多堂呀..

elaine 說...

睇呢幾好味woh!

匿名 說...

我都想喎, 下次有堂再一齊去呀~~!!

QQ

Yumi 說...

thanks elaine.
qq: 好呀,等我又留意0下先.

Yumi 說...

oh,第一次比人tag中,不過今日要番工, 今晚番黎先玩..