星期日, 1月 28, 2007

為新一年做好準備... 第一件事係...



就係第一年派利是...

7 則留言:

匿名 說...

第一年派利是, 係咪好緊張呢?? 我果年都係呀. 仲派左好多$$$呀

Yumi 說...

我都未知要派幾多呀,^_^

馬.李心心 說...

第一年派利是,心情係咪好興奮呢?我就最後一年收利是,所以要加把勁啦!

Yumi 說...

心心公主 : 係呀,我諗其實派同收都會開心.

匿名 說...

好靚的利是封哦.....係喎..你第一年派利是, 唔知我有無份呢? 哈哈

Yumi 說...

ter: 好呀, 咁你要整好多好野食黎我屋企拜年,就會得到利是2封, ha ha ^_^

Alice 說...

YUMI,我都買咗好多好靚既利是封呀!!!