星期日, 1月 28, 2007

第一次被tag中了.....

第一次玩呢個game. 好似講哂d野比人知tim. 等我又tag0下d朋友仔, 睇番佢地個內心世界先..


寫出填寫日期: 2007年1月28日
愛的食物: 薯片(一定係"品客") , 白朱古力. (都係會食肥人呀) @_@
愛的顏色: 無指定wor,睇0下for 咩la.
愛的休閒: 整野食.睇電視, (都係鍾意睇煮野食的節目,雖然吾會跟住整)
愛的老師: 無 !!!!
愛的歌手: e 神, joey.
愛的個性: 直腸直肚, 吾鍾意講大話
愛的口頭蟬: 無特別, 睇對象,如果對住老公就好多, 一見到就會話 : 老公,我想飲水.. , 老公,我想要眼鏡睇電視...,老公,屋企dirty要掃... ha ha. (佢成日話我一見到佢,佢就無時停)
愛的小動作:掃頭髮,因為吾想前面d頭髮遮住,剪短同夾起又吾好睇)
愛的季節: 春 & 秋
愛過的人: 吾知問咩.即係而家愛唔愛?
愛的人: daddy, mammy. mic. jeffery. ka wai. kei. 老爺,奶奶. 我識的都愛
愛的節日: 聖誕節 , 本身新年有份入圍,不過今件開始要派利是, out !!!
愛的運動: 無. !!
愛的定義: ..... ?? 吾係好知 !!!

沒有留言: