星期日, 1月 14, 2007

西米盞+千層糕

整呢個西米糕真係好好笑,之前我已失敗過1次.其實我係第一次整西米, 之前係整西米糕.見個食譜用生抽+西米攪埋一起已覺奇怪,咪brown colour ?? 咪咸味??不過吾埋,個食譜無理由錯,咪整low,0個個食譜係先蒸左西米先,不過已一pat pat,好失敗,又咸,好怪,仲同老公講,點解會咁.今日再整,不過就整第2樣,就係今日的西米盞,(2樣食物都係用西米).老公話今次吾好加生抽呀, 我就再睇多次個程序先整,見個食譜..... 吾係生抽呀,係生油呀....天!! 點解我睇咁多次,都係見到"生抽" ??!!! (一陣講比老公知,佢一定笑c我)....
至於呢個千層糕,之前已整了2次,不過都吾係太好, 今次請教了貓網的wing wing.真係好好味呀,不過我太心急,太快切,切得吾好... anyway. thanks wing wing..^_^

11 則留言:

匿名 說...

哈哈...又真係幾攪笑哦...西米盞好好味...請問是咩東東餡?

椰汁糕真係好好味哦...^_^

匿名 說...

係紅豆呀. 黃色就係吉士

匿名 說...

笑死我, 哈哈, 你好攪笑呢~~~但呢兩樣好成功丫

Yumi 說...

係la.話左比老公聽,佢話下次吾明,睇多幾次,上網問人呀,

匿名 說...

哇!!真係好好好好笑呀,好可愛的傻大姐YUMI!!!生抽喎... 哈哈...

Yumi 說...

qq:係呀,真係激c人呀!! 我係一個人前扮成好成熟的人(因為我吾多講野).當我一個人時,就好烏龍.尋日沖涼先撞到隻腳,瘀哂腫哂.purple colour ka.!!

elaine 說...

生抽???hahaha...
Yumi真cutie^.^

Alice 說...

哈哈.......好好笑呀!
生油變生抽

匿名 說...

咁而家隻腳有冇事?論盡大頭蝦~~~

QQ

匿名 說...

嘩!千層糕整得好靚呀!
我好想試吓!
教我整丫, 我想學呀,
我email係 ireneyong@onetel.com
Thanks!!!

Yumi 說...

crazypig : 食譜加上:

木薯粉300g.
粘木米粉20g.
糯米粉20g.
椰漿400g.
sugar 230g,
暖水200g.
班蘭香油1 1/2茶匙.

1 - 煮溶水+糖.
2 - 所有粉混合.加入椰漿,糖水.
3 - 糊漿分2份,一份加入班蘭油.
4 - 先倒一層糊漿,中大火蒸4分鐘.之後隔住色咁蒸. 5-8層我就蒸5分鐘, 最正中就係9層.

wing wing 教椰漿用快達牌,另外一定要凍哂先好切,吾係好易chi刀,吾明要問我呀.