星期四, 8月 09, 2007

落錯車


今日1號風球,番奶奶度,遲了收工.心急了.見到有車就上了, 以為中途轉車,點知坐坐坐,抬頭一看, 呢度係邊度???!!!! 係我搭錯車,定係吾記得落車...! 即刻打比老公,好彩今次佢聽電話, 再走了一會,仍要改坐的士.!!0係街上,咁啱又有人好似迷路了,向我問路. SORRY 小姐,我諗,我仲迷過你, 你不如教番我點走出呢個地方!!!


有人用搭車去形容愛情. 好多人吾會一上車就上到啱的,初戀呀ma,梗係咩都吾識,未見過世面. 佢地會中途落車, 去找另一班車. 有人鍾意坐0下的士,坐0下火車,睇0下自己鍾意咩先.三心兩意.


在此祝願每位朋友仔, 與你的伴侶,一起坐到最終站,拖著手落車. ^_^

6 則留言:

馬.李心心 說...

很有意思!
大家一齊努力!

匿名 說...

大頭蝦會唔會係你既真名?

你的比喻好好呀:)

QQ

匿名 說...

坐錯車都比你唸到咁多野?
不過又幾貼切.

Yumi 說...

QQ:我老公幫我改左好多花名ka,佢仲話佢仲呢行個老婆竟然吾識搭車呀..

心心: 祝福你同馬仔呀.

winninvv : 我當時個心係咁唱sammi 首落錯車呀.

Alice 說...

好有意思呀!
你真係大頭蝦喇!

elaine 說...

真好聯想力^.^
Yumi is another Big Head Shrimp,hohoho....