星期四, 8月 02, 2007

MACAU 2日遊 - PART 1

先介紹0下呢間套房,一入門口,有個廳.

另一面的睡房,可以看到180度景.

一張DOUBLE BED.
TOILET 好誇張,一邊沖,一邊看景.夠膽你就打開個廉..
1/8 MAMMY BIRTHDAY, 請佢去左MACAU 玩2日. 本身我地想去DISNEYLAND.不過酒店FULL 左, 得番貴房,要2千1 . 計埋入塲票,食飯,要4千蚊,我地都公都認為吾值,BKK. TPE 又無哂機位,最後就去澳門了.. 今次住利澳,媽咪話亞叻介紹好靚,咁我又利用公司的"福利"去訂,SEND NAME CARD 做房... 最後CHECK IN 時發現......佢地UPGRADE 左2間DELUXE SUITE 豪華套房比我地. 又再次FEEL 到,原來0係呢間公司做,都吾錯呀....

4 則留言:

elaine 說...

Yumi,
咁員工既friend有無優惠呢:p

Yumi 說...

elaine : ha ha.你下次想旅行,可以揾我比較0下價. ^_^

匿名 說...

咁好褔利,要好好利用了;好靚呀間房

Yumi 說...

qqlam : yes. 我媽咪都係靚.