星期四, 8月 23, 2007

一週回顧

今個星期開始一個月,老公又要番夜,夜晚無人同我傾計,食飯了..
自身 : 我隻右手痛左約3星期,早幾日忍吾住要睇舅父, 因為想生bb,吾敢食葯, 所以吾想睇, 結果早幾日有個"吾好的親戚來了",就快快睇左佢.點知舅父話條根發炎,食住葯先,吾得要打針,葯就食完了, 無好到,吾想打針...點好 !! 老公番夜無人同我塗葯膏....點好 !!!
事業 :公司要改policy. 1/9 正式實施,表面就係加人工, 實際改左計法,都係減人工,0係咁好的市道下仲要減人工, 無奈. 不過早2個月升左職,算吧 !! 1/9 應該會再有好消息公布 ..
財運 : 0係全民皆股的情況下. 我都係無買股票,年幾之前買過一隻叫中國移動,0個時仲係19-22蚊, 賺左小小就走了,0個時成日睇住個市,(又買得小),實在頂吾住d壓力, 宜家呢隻股已升到90幾 !!! 早幾日,老公心思思又想買,就0係個市跌0個幾日,我就話好la.買小小呀. 老公睇中左一隻,佢話宜家5個2.如果聽日低過5個半就入la. 點知....係咁升... 一開就5個7... 宜家...5個9....., 呢d $. 都吾係我呢d小 c拉嫌ca la !!!!

3 則留言:

匿名 說...

點呀你? 隻手無事嗎? 希望你快D好返. 再努力造人!

而家D公司係咁, 好"核薄". 無法, 香港人太識計數. 點都唔會蝕比你! 唉...

Unknown 說...

隻手無事嗎?
另我有無同我拿藥膏ar??

Yumi 說...

winnievv: 隻手..好奇怪,有2次我自己心諗,聽日再痛就去打針,吾生bb住,點知第2日真係吾痛,不過過左一日又痛番..!! 吾理佢了..

jerrery : 無拎比你呀,吾記得 !!