星期四, 8月 02, 2007

MACAU 2日遊 - PART 2

我地先去RIO 放低"行李" . 就去氹仔食豬仔包,呢間店好勁, 一日只賣幾百個, 好多時都好快賣哂.早期要排隊呀..

DINNER 去食翅,好勁呀,4個人食, 個個都先食左3碗翅,碗碗都有咁多,之後就再飲多3-6碗雞湯,點解係3-6碗,因為我就飲左3碗,老公都飲到吾知自己飲左幾多, 計埋個翅湯,真係9碗水呀,個個好似5,6個月身孕咁走....

好勁呀. 4個人食得哂...

最後梗係走吾出賭場,我同老公都吾鍾意.無玩, 睇佢地玩百加樂,睇左好耐都吾明.. 我好鍾意呢D"危紅燈".好靚, 宜家MACAU 真係好似拉斯維加斯. 我地去左利澳, 永利,新葡京,皇冠,金沙.. 行到隻腳好似吾係自己....
DAY 2 一早SWIMMING. RIO 的SWIMMING POOL NOT GOOD !! 之後我同老公行左漁人碼頭,不過太熱太哂... 溶左. 一張相都影吾到, 直頭開吾到眼.....老公都話頂吾住,不過無法!!!
其實新葡京都未起好,不過個賭場已先開, 何生真係想吾發都吾得 !!!!







5 則留言:

elaine 說...

好耐未去macau勁食lu...

匿名 說...

係呀, 聽講而家澳門好唔同, 我都好想去逛下. 不過唔知老公幾時得閒呢!!!

Yumi 說...

ELAINE:我都係好耐無去,不過講真,如果吾係去賭 $ , 真係無咩好玩..

WINNIEVV : 你要去,你老公邊度都同你去LA..

Alice 說...

睇見你去馬交, 我又想去呀!
我都有成年冇去馬交喇!
我好掛住佢d美食呀!

Yumi 說...

alice : 同你個sapporo比,你吾洗羨慕我呀 ^_^