星期二, 9月 25, 2007

多謝alice0209的大禮 -- 月餅




真係好心急. 上星期六alice親自送到我公司之大禮--月餅.不過竟然未食得住,要星期一先食得,日子過得真慢, 食得la. 我鍾意佢吾太甜.好好味,一個人食一個都吾肥呀.alice. 多謝你呀. ( 不過都要講sorry. 同你傾完計番入公司,同事問我做咩吾請個靚女入黎坐,我先醒起,係wor,做咩企0係出面咁耐都吾入去... 真無禮...sorry and thank you ) 靚到直情街買一樣...

5 則留言:

匿名 說...

我都收到她的美味月餅哦...

祝中秋節快樂

Alice 說...

唔駛say sorry喇!
下次入去你公司傾.

elaine 說...

中秋節快樂!
Yumi有無整月餅呢?

匿名 說...

係呀, 黎個月餅真係好似街賣果D咁好味呀!

Yumi 說...

ter:好味呀,希望年年都有,咁我就吾洗整呀.ha ha ha...

alice : 再多謝你, 太好味了..

elaine : 今年無整,不過今期"味道"出左d月餅食譜,雖然過左中秋,不過有時間都整整0下..

winnievv : 你今年都無整呀 ??!!