星期四, 9月 06, 2007

朱古力杏仁cookies

見到alice.QQ & winnievv 都整呢個cookies,我都買左杏仁整, 之前問左winnie d杏仁洗吾洗先切,佢話吾洗,不過我都係整得吾好, 雪吾夠, 一入爐就變形,不過好好味,仲有一大包杏仁,下次整好d先.
之前講過9月會有好消息,其實就係又升左職, 係呀,係又呀, 2個月升左2次. 不過無特別好開心.因為都係咁做la.點解公司咁得意,咁短時間升一個staff 2次?其實好簡單, 吾想我地走low. (我諗咋). 公司0係9月份更改左我地部門的人工計法,其實0係我地呢行呢個部門, 我公司不嬲都係全行最高人工. (我之所以可以咁快結婚.買樓(雖然吾係一次過比哂).都係多得公司. ) 可能公司意識到就算你地出到去都搵吾到呢個價, 咪改policy low. 話就係加左basis salary,不過改左commission計法.即係減人工low, 但又怕我地走,咪升職low. 公司今次升左我地department 搵$最高的3位同事, 我知係有小小吾公平,因為當中有人年資吾係最耐,不過其餘2個都係我最好的朋友,同事,所以我都替大家開心. 當我轉了制服後,即時見到有人吾開心,有人替你高興,有人對你態度改變, 我已慣了,反正只是同事,都好, 知道邊d係當你朋友. 在此希望kathy and 賓賓友誼永固,一起幫公司搵多d . 即係自己都揾多d. ha ha ha...


9 則留言:

匿名 說...

雪得唔夠而變型, 我都試過呀. 後來我會放入冰格雪硬佢先切, 情況會好D.

不過我整既型都係唔夠圓或唔夠方, 黎樣真係要慢慢研究下 :(

不過有得食, 話知佢麥野. 食左先講:D

匿名 說...

yumi:
我相信公司唔會只因為要留一個人而升職的, 公司還要睇實力的! 留人, 係因為那些人有實力, 能幫到公司; 如果唔係, 係出面找一個有幾難, 係咪. 仲有呀, 你都要相信自己!有些人看不過, 有得佢地, 有麝自然香呀 :)

QQ

elaine 說...

點都好,升職值得恭喜!^.^

Yumi 說...

winninvv : 我仲有好多杏仁,我下次會整杏仁tart. ^_^

QQ : 我都無理呀. 就算升又無,吾升又好,都係咁做la. 出去另一間公司咪一樣有是非!!

eliane : thanks. 你份新工又點呀.

elaine 說...

好好呀!每次通完淋巴d客都會瘦0左&feel comfortable, 感覺幫到人又有效果!^.^
每次做完都有成功感係我恨0左好耐啦!

匿名 說...

無錯勒, 你掂既

QQ

Yumi 說...

elaine : 你幫人地通淋巴 ?? 做咩吾0係你個blog度講0下份新工 ??!!

匿名 說...

原來yumi的直譯中文名叫柔美, 好好聽呀, 好似日本名.
我岩岩係你個blog banner見到咋..

QQ

Yumi 說...

qq:我公司好多同事咁叫我,不過我d都吾溫柔同美麗.改錯名.ha ha ha...