星期三, 9月 26, 2007

中秋節-BBQ




今日同屋企人去左白石BBQ,呢個地方我都係第一次去.好彩我地早去到,7點之後,排隊拎野食都成個鐘!! 本身BBQ無咩特別,不過比多$200 有隻豬仔燒,好得意,好好玩,睇住佢係白色,開始轉色,食得,出奇地仲係好好味..
另外見到2個表妹大得好快. 一個已識叫爸爸,一個識同你對話,分顏色,講野叻左好多. 我都吾可以吾認老了..

5 則留言:

匿名 說...

好驚呀... 隻豬好肉酸呀.
估唔到幾日無上黎, 就有幾個NEW POST:)

QQ

Yumi 說...

QQ:你好番未呀. 隻豬好好食ka.

匿名 說...

你好,我們是一個華文聯播網站www.mix-blog.com,誠意邀請你加入我們的聯播大家庭,有空請來看看啊!^.^

Jeffery 說...

多謝組夫不停轉動隻豬!

匿名 說...

我前晚也去了白石BBQ呢, 又係見到呢D燒豬... 不過我地都無要到.

QQ