星期三, 10月 10, 2007

註米大虫


我當然吾係講緊我老公. 不過都吾係話緊自己.ha ha. 先要講講我地兩公婆的晚飯點解決.因為老公的工作時間太極端,番早就05:00-14:00. 番夜就16:00-02:00 . 一個月早,一個月夜咁,佢一番早,放工番黎就sleep到19:00起身煮飯同我食.佢番夜時,我咪自己食公仔麵,車仔麵low.所以屋企d米食成年都食吾哂.早幾日,老公如常煮飯,開飯時,老公說只有餸無飯.??!! 原來d米有虫呀.. 好彩係老公煮,換轉係我呢個大頭虾大近視妹煮,一定睇吾到d虫虫.... 由現在起,我地會改買2 公斤米好了.. 媽媽話,你咪買番8公斤low.比大半佢食呀.咁重,點拎呀...ha ha ha....現在,米缸都無埋呀...
早2星期,得知一同事出圑時個肺出血,要0係當地做小手術,我地好擔心會吾會好耐都番吾到香港,因為咁嘅情況應該上吾到飛機,佢屋企人第2朝都即刻飛過去,有人話佢爆肺,有人話佢肺出血..尋日呢個同事番左黎,仲買左西餅tim,見佢都好精神,佢話無la la 心口痛,呼吸吾到,咪入醫院low.仲話個肺有血.要插喉放血,一路上機都係插住,再番香港做手術,佢話做領隊好多時都爆肺,好平常.... 真係比佢嚇死.

3 則留言:

匿名 說...

我屋企個米缸都係2kg咋. 其實有谷牛唔緊要, 只要洗走D谷牛就得, 但D飯味會無咁香(因為D米都被谷牛破壞左嘛)

麥做領隊好易有肺出血架? 點解? 係咪因為坐得飛機多? 咁D空姐咪一樣係高風險羅?

Yumi 說...

winnievv: 沒有la.倒哂la.見到d虫好可怕.. 其實個同事本身超廋.真係得d骨,無肉ca.同埋真係成日飛真係有氣壓有影響卦!!

匿名 說...

我同mr. leung會買5 kg, 因為我地一個星期都有兩餐飯煮..
QQ