星期日, 10月 14, 2007

愛心雞湯

今日媽咪同好多親戚去拜公公.我一黎要番工無去,二黎早兩日去舅父度,佢話我血壓低,我就算吾洗番工都吾去了,未行到上宝福山我諗我已暈左..(上星期同老公睇相機,睇睇0下眼前一黑, 差d暈倒,好彩門口有pacific cafe.坐低一陣成身漂冷汗之後無事). 不過下星期重陽節吾可以拜老豆了..
媽咪知我又頭暈,"鵝"左一陣,就話拜完公公上我屋企煲番d補湯我飲..oh.ma ma. i love u ^_^
佢地飲左好多,都仲有差不多2-3碗,老公就幫我倒起,明天又有得飲.

2 則留言:

elaine 說...

Yumi,
點解成日暈?貧血?有無check下?

Yumi 說...

elaine : 血壓低呀,我成日都係咁..放心,無咩事,多謝關心 ^_^