星期一, 10月 22, 2007

付出

好幾日無入電腦房, 無入廚房,咩都吾想做.向公司請了幾日假,咩心情都無..
老公不停逗我笑, 逗我玩,我都無心機.個人好攰. 老公要轉夜了. 我諗,不如先搬回媽咪度住幾日,起碼有人陪我,有人煮飯我食呀,不過一諗到會見吾到老公,就突然喊起上黎,仲一發不可收拾0個種,嚇得老公吾知點好.. 不過就可能係咁,發洩左之後個心又定左d. 早兩日奶奶來了煲粥比我食.精神好似好d,胃口又好番d.點知今朝起身竟然有鼻水.真吾生性!!!
老公話:我可能吾係世界上最好的男人,但一定係對我最好的男人.
佢同公司請左2日假陪我. 我知佢都好攰.煮飯,洗碗,吸塵咩都做,一句怨言都無,老豆成日教我地.做人吾好問收穫.吾好理有無著數.我老公真係做得到. 到我好番,我會好乖ca ka...^_^

2 則留言:

Bonnie Yves 說...

Yumi乖乖, 笑返啦! :>Yves

匿名 說...

YUMI:
無得見老公真係好慘架... 嗚...

QQ