星期六, 10月 13, 2007

單純

老公家姐同老公講:做咩你老婆越來越蠢.
老公答:佢都未醒目過.佢不嬲都係咁.
奶奶話:係呀係呀.我初頭見佢,覺得佢好壞,會教你tim 呀. 不過宜家知佢係"檬成成"ca.. ( 因為好耐之前我右耳有3個耳洞.戴左好多耳環)
老公話:佢得個樣.人人以為佢好醒,咪比佢呃哂low..

我吾怪佢屋企人咁睇我.反轉頭諗.好過比佢地感覺我係衰人壞人. 其實...我都係單純d啫...ha ha ha....

老公有個同事,佢2公婆開頭同佢奶奶住,結果反面收場,要搬出去住,關係差左好難補番. 我好幸運.我奶奶屋企人對我好好,我屋企人對mic 更加好到吾洗講. 爸爸成日話:打死不離親兄弟,做到兄弟姐妹真係好有緣份,6百萬人中都比你識到的朋友,又係緣份.大家都要珍惜呀.

3 則留言:

匿名 說...

單純D都好. 咁老公一定唔會呃你嘛...

所謂相見好同住難... 可以的話, 真係唔好一齊住.

匿名 說...

我都係有三個耳lone, 以前第一次見老公家長, 佢要我除左兩隻呀.. haha..

係老公屋企人眼中, 我係一個細路女, 成日發脾四.. 其實都唔係咁好.

qq

Yumi 說...

winnievv:我奶奶好開通,我都講過,第時會吾會同奶奶住,反而老公話,吾係你想吾想同佢住,係佢一定吾會同你住,佢好明白新抱奶奶一起住一定吾得,太多case了..

queenie:咁又係,蠢d好,好過壞呀..