星期四, 10月 25, 2007

無理取鬧

休息左4日.今日番工, 就比人無理取鬧了一番 !! (吾知講左出黎會吾會人告tim)...
話說一開工.有一pair人走黎我counter.(開頭我企左0係後面見吾到有人.之後聽到有人講野先發現佢兩個). 咁我好似平時咁問..答.. 一直都相安無事. 之後個女的問我. 係咪有韓國機去大板,我話係呀,不過要轉機wor. 點知佢兩公婆突然係咁鬧我.話我知吾知咩叫轉機,我話,先生,個行程係HKG先去韓國,再去大板, 吾係直接去大板,咁咪係轉機low.點知佢就話你咩態度呀.最好笑係無la la 話我咩狗眼看人低. 我真係一頭都係問號,吾知點解.當時我一d都吾嬲,去旅行啫.吾鍾意咪報第2間low. 吾通同你嗌交咩.你覺得係咁咪咁low. 我吾想為左咁動氣.事後同我同事講番,佢話比我就同佢鬧過la..咁又何苦呀. 如果佢鬧完,問左其他旅行社,個個同佢講吾係直飛,我諗佢係一個正常人都會內疚la.一個大男人虾個妹..

4 則留言:

Jeffery 說...

相信係香港客, 我公司太多呢d客. 前排有個客一定要高樓靚影,唔可以尾房,唔好近升降機, 要early Check in and late check out...

大陸客仲好做.

Yumi 說...

yes yes,香港人呀..

Alice 說...

你唔動氣係啱架!
而家好多無理取鬧既人架!

匿名 說...

我都唔會嬲, 遲d佢再去第二間旅行社佢可以再鬧, 鬧極佢都仲係搭唔到直航, 哈哈.

QQ