星期五, 10月 12, 2007

秘密

今日無故想著..,blog=網上日記啊,可是自己懶得太緊要,一個月才寫幾日. 點好....

今朝打比老公,同佢講我今晚講個秘密佢知,點知佢係都要估.好la.點知佢一估 : 你整爛左風扇??!! 我話有無攪錯呀, 錯呀, 認真d la. 佢估第2次: 咁你一定係整壞個電視機...!!! @_@ '' 我問佢,點解你咁諗呀,佢話你除左整壞野之外都無咩野整呀.估吾到 !!!!
其實我無嬲佢咁睇我,反而我0係公司笑到咔咔聲.同事仲問我咩事咁開心.

老公同我講,你從今日開始要日日都咁開心,吾好諗d負面野,做人都開心d.

所以我"希望"做到日日都有開心野post , 那怕只是老公一個笑話,一個客人的傻對話.我都可以0係日後睇番會想起當時的情景.原來我真係可以日日都咁開心.可以"會心微笑" ..^_^

5 則留言:

elaine 說...

係啦,開心d過每一日!
係咪有好消息^.^???

Yumi 說...

elaine:你太敏感了,我諗野不嬲好負面,同老公相反,佢只係吾想我做人咁緊張啫.

elaine 說...

估錯?>.<
我敏感因為今年實在有太多jm大肚啦嗎!hoho

匿名 說...

係呀. 其實生活上有好多野值得開心的. 放鬆D. 個人便會開心D架啦... 唔好太緊張啦!

Alice 說...

唔好諗任何事都太負面, 人都會開心d架!