星期一, 10月 15, 2007

說不出的話..

早幾年學了幾個月的手語,現在已忘記得七七ハハ.當時好多同事問我.點解咁多野吾學,走去學d咁特別嘅野, 其實主要係因為daddy病重時講吾到野.寫又無力,佢想點我地都吾知.我就諗起手語,第時我咁吾好彩同daddy一樣,起碼我做d動作,會有人明白.(當時我番屋企有教亞mic) .2黎.其實我有時真係吾想講野. 心情吾好,起碼我做手語,吾講野吾會發脾氣 !!

今日收到哥哥的sms.佢知我吾太舒服,叫我樣樣小心. 幾個字,我0係車上看完,吾知點解眼睛竟發熱,紅了, 差d流出眼淚. 我同哥哥關係吾太好,細細個已經係咁,講吾夠3句就嗌交. 收到這個sms.好warm..

今朝坐bus番工.有個女仔的電話不停响著"傻豬豬". 可能係一d sms的提示吧,見佢一聽到這個"傻豬豬"的發聲.佢就按一0下電話, 重覆又重覆,從沙田到九龍未停過,周圍已好多人望佢,佢都無反應, 真係太擾人呀.. 其實咁多野send.不如打比佢la. 吾好嘈住人呀ma.....

今日同媽咪傾了一陣電話. 知道佢都好擔心我. 因為我不嬲都易暈,原來佢仲打比亞mic.問佢今晚煮咩比我食.ha ha.. 我都大個女了.仲當我係bb...!!!

說不出的話有很多,我成日0係blog 上 say ma ma i love u. jeffery i love u. 但我只會同老公講i love u. 從無當面同媽咪講我愛你.. 我諗..我要學講呢句說話..

3 則留言:

匿名 說...

你要小心身體呀. 你仲有好緊要既任務要做架嘛:D

E... 你暈, 會唔會都係黎個原因呢? anyway, 最緊要樣樣小心. 有麥事要去睇醫生呀!

匿名 說...

係呀, 你身體差, 真係要好好保重呢;
我有時都會同mami講我愛你呢; 媽咪都會回埋我一句, 我都好愛你呀

QQ

Yumi 說...

winnievv: 我send左email 比你呀.

qq:吾知點解,我愛你呢3個仔好似好難講咁,你同你媽咪關係咁close.我好羨慕呀.