星期三, 10月 31, 2007

壞習慣

尋晚媽咪叫我番屋企飲湯,雖然收8點,都去la.點知OT都9點幾先走得,番到屋企,食完飯都10點半,同媽咪講今晚吾走了.細佬第日又吾洗番工,仲諗住問佢借鬧鐘.最後用左手機鬧鐘...
可能好耐無番屋企瞓.瞓得吾太好,好醒.到半夜,細佬鬧鐘响???! 吾係吾洗番工咩,做咩會响呀. 個鐘嘈到停左, 無人理. ( 我細佬從細已經吾會比鬧鐘嘈得醒,日日媽咪就叫佢起身, 番工,食飯,去街,起碼叫半個鐘). 到第2次响,又係响到個鐘停,我心知不妙,再係咁,樓上樓下報警都似. 第3次,我忍吾到,去佢間房, 拎走哂D電, 看看細佬,一D反應都無. 看看個鐘.5點 !!!!!!!!! 回到床上,(我同媽咪瞓),佢好慢條斯理話,佢係咁,日日都係咁....???!!! 亞媽, 佢咁樣,咪你種壞low !!!!

我都有壞習慣,洗完面個洗手盤呀,地下呀一定濕哂.老公次次鬧. d 紙巾用完吾即刻掉,床頭呀,電腦枱呀.soft一定有紙巾. ....

我相信人人都有壞習慣,但...真係吾好影響人呀.

2 則留言:

匿名 說...

哈哈,
做媽咪的就係人肉鬧鐘... 我而家都係老公的人肉鬧鐘呀.
我的壞習慣, 番到屋企坐左係sofa先會除socks, 跟住就掉係sofa旁... 老公的壞習慣, 唔著拖鞋周圍走...


QQ

Yumi 說...

我真係好憎人遲到,番工遲到因為路上問題無法,點可以番9點,11點先起身0個d,我識大把呢d人 !!