星期日, 9月 16, 2007

運動的重要性

今日老公陪我睇舅父,因為隻手無好過,老公話出去打支針.舅父話我嚴重左,係"堅"周炎.佢同我隻打圈時,我不自覺地流淚.成張紙巾濕哂.係好痛. 老公都呆了.不過舅父話d葯對孕婦吾好,所以吾係太嚴重都係吾開比我食. 不過提意我做物理治療,我邊有時間呀. 咁..老公就成為我的私人物理治療師la. 每朝起身刷牙我都聽到膊頭pi pa 聲,好可怕. 老公話,不如停止我們的生育大計,醫好個膊頭先.. 其實我覺得係因為我成日怕有左, 咩運動都吾做,d肌肉咪硬哂low. 平日我0係屋企跳上跳下,宜家我的運動量係零呀..各位朋友仔,你地都要做運動呀...
老公番工時,我就要用mickey 手同我鬆0下d肉 ^_^


8 則留言:

elaine 說...

傻yumi,
就算大肚婆都可以做運動架,
例如游水,
我有個貓友一直耍太極至4個月添!
不過當然要問下e生意見啦!
唔做運動將來邊有氣力生仔呢,唏!

匿名 說...

你老公真係好好呀, 你問既問題我0係我blog答左你勒, 你過黎睇丫

Yumi 說...

elaine:我老公咪話我太緊張low.尋晚我吾講野,佢問我咩事,我話好大壓力,吾開心.有bb又吾可以飲凍野,生冷野又吾得,跳上跳下又吾得,又怕吾舒服要食葯,好煩,不如吾好生la.點知老公即刻black face!!
可能我真係諗多左la !!!

泡泡茶:thanks.

elaine 說...

放鬆d!有bb係開心事,唔洗比自已太大壓力,係要小心d,但又唔洗太緊張,順其自然啦!

匿名 說...

其實唔好咁刻意呀... 係未知道自己係咪有左時都無需要改變你的日常習慣呀.
而家最緊要係個身體呀.
雖然你話你老公因為你話唔生而黑面, 但我覺得佢真係好鍚你架.

快D醫好呀

QQ

Yumi 說...

QQ : 佢真係恨到爆炸 !!

匿名 說...

要隨緣, 同埋唔好比咁大壓力自己呀

QQ

匿名 說...

中秋節快樂!