星期四, 3月 27, 2008

懷孕篇--4個月了.

2007年12月14日,今日去私家診所睇,老公都有陪我.不過我好攰,等的時間我睡著了.姑娘一叫我名,我成個跳起,入到去,醫生問我最後經期係幾時,我都未睡醒,答左5月17号,醫生話咁你咪有左7個月,點解個肚咁細 !! oh.我答錯左呀..佢問我知吾知個bb係男定女.想吾想知,我梗係想知.佢照左好耐.話揾吾到男性生殖器,多數係女仔呀,我好開心,不過老公就吾多開心了.佢鍾意仔呀. 走的時候,我問老公, 係咪好吾開心,佢話有小小,不過無所謂呀,仔女都一樣.
醫生話我過肥,吾好再食奶粉,食維他命丸好d,梗係la.我又怕bb吾夠營養,一吾嘔,食到野就係咁食, 我肥小小第時可以減呀.最緊要bb肥肥白白,健康呀 ^_^

5 則留言:

elaine 說...

你食邊隻維他命丸呢?科學家主張要食綜合維他命啊!單一維他命是不好的。
我推介過維他命給好多孕婦(有美國3大驗證機關approved),其中有些已生產了,bb和媽媽都非常健康,bb還很聰明呢..
你有要可call我!

elaine 說...

你有"需"要可call我!

Yumi 說...

eliane : 係醫生叫我食ca. Wyeth 的Materna.有葉酸.鈣呀0個d low .

匿名 說...

四個月係咪真係知道BB的性別的呢,我太太都照咗,但都係未知呀!我好心急,但又怕太太話我!

Yumi 說...

4個月其實已經照到,當然可能佢隻手仔會0係佢生殖器管0個度就睇吾到low.不過0係私家2個月check 一次,今次睇吾到咪下次low.仔女都無所謂呀 ^_^