星期四, 3月 13, 2008

產前抑鬱症

呢幾日....超吾開心....
由懷孕開始,我同老公都為左邊個湊bb而不歡而散好多次.次次都無結論,次次都話:吾好講呀 !!
我當然想我媽咪湊.我同公司講要掉入沙田都係因為可以日日見到bb.老公就認為比奶奶湊好d.起碼佢地0個邊有老爺奶奶2個人.一個去買野,都有另一個人睇住.
我的想法係 :
1) 我懷胎10月. 要介口,瞓吾好,無得去玩,要嘔,又暈.呢d你一樣野都吾洗"受" . 我生bb都係因為你成日要求. 我係為左你. 宜家. 我只係一個要求. 請個工人陪住媽咪一起湊bb, 你就發哂脾氣, 話要用$都吾比奶奶湊, 講吾通....
2) 老爺身體吾好.成日要出入醫院, 18/3又話做手術. 奶奶年齡仲老過我媽咪. 我點放心.
3) 我都係想日日可以見到bb啫. 吾通你真係忍心可以一個星期先見一日 ??!!
4)始於老爺都係一個病人.我真係吾想咁細的bb成日同個病人一起生活.
老公想法係 :
1) 奶奶湊大佢地4個都得, 有咩吾得. ( 但這已是30幾年前的事呀).
2) 佢屋企有2個人. 如果佢老豆要去body check. 可以叫佢細佬睇住. ( 我對佢細佬無好感)
3)奶奶的想法超奇怪.佢屋企無洗潔精.洗野只會用熱水,咁先夠clean woh. 點得呀...
4)為左吾浪費.出街用尿片,屋企用尿布,佢自己洗woh....

一d常識都無.以前無咁多細菌,宜家都吾同哂la.講奶奶壞話我又吾想.但點忍呀.

我已經無同老公講野2日了.我真係好吾開心.個仔係自己嘅,咁都無得話事..

5 則留言:

匿名 說...

唔好唔開心!萬事都有得傾。咁對身體&個胎都唔好。

其實請個鐘點唔會貴好多,老實講,如果BB比奶奶湊,你都一樣要比多D $$之嘛。條數都係返到。

慢慢再傾啦,或者可以等你坐月時,睇下奶奶&媽咪既處理手法再作考慮吧!

Queenie 說...

其實由你媽咪湊bb係最好, 第陣時如果我有bb, 都會由我媽湊,個陣時有個男仔friend同我講, 一定要比外母湊, 因為外母湊得唔好, 老婆會夠膽出聲, 但係如果奶奶湊得唔好, 老婆唔會出聲, 會同老公講, 佢就會做左磨心...
希望你老公會明白呢點啦

QQ

匿名 說...

你唔好唔開心喇! 對你身體同BB都唔係咁好架! Winnie 同 QQ講既都好有道理, 你再慢慢同你老公傾吓喇! 船到橋頭自然直.

Alice

Jeffery 說...

各位講得好!
我え前都有講過, 可以等你坐月時 看看媽咪既處理手法再作考慮吧!....(英明手法 Ho ho ho...)
Winnie 都係咁諗! don't worry!
don't worry....

Unknown 說...

我認為你老公要睇我地嘅意見:
1.比老婆媽咪湊好過比奶奶好多好多好多!!!(自己呀女嗎セ都可以講),otherwise,到最後suffer嘅一定是老公
2.十月怀胎+生仔咁偉大(it's really great!),老公如love老婆,所有有關bb嘢都要就老婆!

願天下有良心的男人understand!