星期六, 3月 08, 2008

萬千愛在一身

早幾日.我要去T.S.T的某廣場大廈.老公就教我去. 我話,OH.即係加連威老道頭.有PIZZA HUT0個度呀.佢又怕吾係. 又教我另一個方向去. 其實我已肯定了地點,反正TST吾係好大.咪問人LOW. 老公0個日要番工.我坐佢車出去.我去到目的地做好野.佢先落車,我話我可以坐番佢車番屋企. 佢奇怪點解我揾到仲要咁快手.我話,我吾係低B.佢話,不過你0係我心入面係蠢LOW !!!

另一件事. 媽咪呢排成日提早煮飯,到7點拎飯去我公司比我番屋企食,因為老公番夜我就只會出街食OR煮公仔麵. 不過有一日中午佢都黎,其實我0係公司叫外共賣都係呢D,我真係吾想佢太辛勞.老公成日話, 睇吾出你媽咪咁錫你. 今日. 佢又打黎要我一定要帶FACE MASK. 因為我公司部LIFT好多人..

呢2個人0係我生命入面都係最重要. 只係一句說話,我已經開心好耐. 細佬仲細(其實都吾細了,不過0係家姐心目中佢永遠都係小朋友仔).佢仲係認為媽咪好煩好"E""E" 哦哦. 到佢大D.佢就會好珍惜呢D說話.

今日.因公事上要揾人幫手,結果要揾到以前的上司,不過我講到一半,我FEEL到佢的冷漠.我無再講落去了. 都黎吾切吾開心,我要急於揾其他人幫手, 比起從前,我一定好吾開心.

黃昏時. 有個客同我講, 你做咩吾用FACE MASK.我話做緊野帶,D客都吾黎LA.不過我放工坐車有用. 只係一句關心說話, 我又記到宜家..好WARM ^_^

我吾需要個個都對我好好. 有屋企人,我已好心足. 媽咪聽日去旅行玩幾日, 我又提佢小心呀. 雖然好簡單的一個問候電話,但媽咪都係笑笑口的. 我以前吾會做呢D野. 宜家我都要學習.媽咪玩多2個月左右就要湊孫,無咁FREE ca la. ha ha..

朋友們, 流感高峰期呀,你地都要小心身體呀.

1 則留言:

匿名 說...

係呀,有時一D微不足道既關心,其實已經足夠,亦都反映左,原來好多人在關心你的:D

你都真係要小心,近來流感勁呀。