星期日, 3月 30, 2008

改名..

從有bb開始, 以為係女的.老公同我就成日叫佢做"何冷豆". 因為老公姓何. 老公成日叫佢豆豆. 不過一知佢係男仔.老公又諗左好多怪名. 何文田呀,河童呀, 河馬呀. 總吾去好好的諗0下叫咩名. 有一日,我想到好多單字, 本來,我地想改單字,不過發覺仲難改, 結果我比左一堆字老公, 有 : 希 . 柏 . 仁 . 韋. 熙 . 立 . 好多好多, 不過都係定吾到! 到英文名,老公第一個字係M字, 佢送比我的第一份禮物又係MICKEY MOUSE.又係M字.我成日話MICKEY係大仔,咁細佬個英文名都係M字頭. 無la la. 老公又提到早排電影成日出現MARTIN & MARK 的英文名,我話好普通,佢就諗D吾普通, 竟然係
" Mc donald " . 一係女就Mc donna. 再生就 Mc 旋風wor.聽到我一頭煙,就咩叫哂姓麥呀,老公話,咩呀.麥當奴英文吾係M字行先咩 .......

呢個真係衰老豆 !!

8 則留言:

匿名 說...

哈。你老公好攪笑。我地之前都有唸呀。但近排好似沉寂左咁。。。或者慢慢先再唸啦。

elaine 說...

千祈唔好叫何B仔就得啦!hohoho...

Yumi 說...

winnie:諗定多幾個,到時睇0下佢個樣再定案.

elaine : 本身諗到個希字,不過edison事件,同埋老公話希仔希仔,好似粗口wor.否決左 !!

匿名 說...

你好呀, 都未恭喜你添,好戥你開心呀, 你老公好攪笑, 我諗你bb第日都一定好活潑, 兩個一齊氹你開心,哈哈

匿名 說...

我地都有諗過架...
梁婷(涼亭)英文名:cool leung
梁粉
梁浸浸
梁角尺...

匿名 說...

哈哈!我性鄧的,我都唔知改乜名
鄧家人
鄧小平
鄧登澄
好難改呀!有無人幫到手呀!

匿名 說...

係呀!
祝大家的小朋友都健康快樂!

Yumi 說...

同自己仔女改名真係有壓力,改吾好,一世ca !!