星期四, 4月 10, 2008

真的不易

早2日見報說張偉健太太的bb流產了,心裡很不安,不舒服,聽說bb已8個月了,如果早一點出來都無問題吧,雖然吾知係咩原因,不過自己又擔心了.當bb吾郁又怕,郁得太利害又吾知咩事. 如果養一個小孩要400萬好難.相信生一個小孩更難.
網友winnievv之前0係個blog度都有講. 我都好有同感.
好多朋友都送禮物比bb. 到時bb一定要多謝咁多位呀.

5 則留言:

Jeffery 說...

我都有睇呢個報導... 一樣晤舒肢服

匿名 說...

係呀,我睇到段新聞真係覺得好突然,好唔開心。
不過你唔好唸咁多啦,放鬆心情等待BB出世吧:D

匿名 說...

無錯了, 要放鬆d, 等bb出世呀.
仲有個多月, 對嗎?

好媽媽 說...

加油喔^^
請問可以引用這篇文章到好媽媽懷孕寶寶交流網嗎?

Yumi 說...

QQ: YES.NEXT MONTH呀.

好媽媽 : 好呀. 我狠有睇你地個網.對我好有用呀.