星期二, 4月 22, 2008

超好味蛋撻


先要多謝elaine 的食譜同教導,我整過好多次蛋撻, 雞批之類的批皮,真係呢個最好, 吾知係咪我之前一直都係用牛油+麵粉用手打,打至淡黃色咁. 原來elaine話吾洗, 只要用凍牛油+麵粉用手整至好似麵包糠咁就得了, 果然好鬆化, 多謝elaine..

雖然個蛋糊有小小泡,不過一d都吾影響個味, good good ^_^

5 則留言:

匿名 說...

我仲以為你出街買添~~~
真係整得好靚呀.

QQ

匿名 說...

你好勁呀!仲有精神整蛋撻? 我成日都想整個芝士蛋糕食。但到而家一直未有恒心keke...

我唸我真係要“的“起心肝整返個呀!

Yumi 說...

QQ:吾好笑我LA.個皮有泡泡ca !!

winnie : 我又係成日想整豆腐蛋糕,的吾起心肝去整,宜家吾整,遲d番媽咪度瞓就咩都無得整.生完更加吾洗整,所以咪宜家整d易的食物玩0下low !!

elaine 說...

而家至探你d蛋撻,整得好好呀!
不過你都係休息下啦,有氣力都在家走動下算啦,太辛苦就唔好啦!

ada ng 說...

嘩,你真係好勁呀:)
好好味呀...
可唔可以教下我整呀:)