星期二, 4月 29, 2008

好緊張呀....

今日又到健康院body check,見到一男人很緊張他的太太.個孕婦去到邊個老公就跟到邊, 心諗.洗吾洗呀. 之後我入了房等姑娘摸肚,個孕婦入左黎,個姑娘話比佢先呀, 佢肚痛,原來個孕婦今朝開始肚痛,星期日已有小小見紅. 姑娘叫佢即時入院,突然間好緊張咁, 過左一陣,有3個救護人員已到了, 相信佢地係入院了. 我估佢都仲要等一段時候先生得呀, 佢好似吾係好想入院咁 !! 點都好,希望佢生番個健康bb la.

我知道孕婦因為荷爾蒙影響,會有好多分泌物, 今日我同姑娘講,呢2日好似多了一點,佢竟然話可能係穿洋水先兆,嘩!吾好嚇我呀,我未有心理準備呀. 經過佢check 左一陣,好彩吾係. 同番老公講,佢話,你都係時候ready la. 有咩時打比我, 吾洗怕, 嘩. 我見頭先個女人咁樣, 吾驚就假 !!!

沒有留言: