星期二, 4月 15, 2008

反轉再反轉

今日去私家醫生度body check. 竟然照到你個調皮仔又反轉左身!! 早一個月check.你頭仔已向下了.做咩今日你又走番上去 !! 醫生話可能佢細,仲有位比佢走黎走去.我話係咪我睡覺時成日左右郁呀.佢都話吾關事. 之後去左健康院, 同左姑娘講. 佢再同我摸肚. 佢都話係呀.bb個頭仔0係上面.姑娘話下個星期如果再係咁. 就要番醫院見醫生,睇0下有咩方法. 之前有個女仔又係咁, 就2個醫生一路睇住超升波一路推番個bb頭仔向下,不過聽番個女仔講就話都幾痛, 一係就要開刀生wor.
同左老公講,老公同我意見都係吾想推, 始終0係入面,都吾知咩事. 佢仲安慰我: 仲好la.開刀無咁痛.好過陣痛吾知痛幾耐.. 想想0下. 其實點都好, 你0係入面我咩都做吾到, 你一定要生生性性.平平安安咁出黎呀..

3 則留言:

匿名 說...

放心喇!無事既,開刀咪開刀law, B仔一定平平安安咁出世既.

匿名 說...

係呀, 我都覺得開刀好d, 因為身邊都有太多朋友係開刀生...而家d媽媽好驚十級的陣痛呀....

好緊張呀, 小豆豆就黎出世了.

QQ

匿名 說...

唔怕,仲有時間,睇下BB頭仔會唔會調返轉先啦。如果真係唔得,只要BB健康,開刀就開刀啦 (我都係咁唸架,有D野我地真係控制唔到)聽天由命吧! 最緊要都係生個健健康康既BB,right?