星期五, 4月 25, 2008

最後倒數


一個月後的今日, 我會是媽媽嗎! 預產期是5月25日.應該會早一點吧,好多人話仔多數早的. 腰..已去到42吋.點減 !! 磅數...150磅.點減 !! 上星期見了姑娘,仔仔仍不轉身, 已約了下星期三入醫院見醫生, 最後打算, 開刀 ??!!

朋友sue sue 同佢老公尋日帶來了6包尿片.其實係我地一大班同事送比佢個仔,不過人仔的確大得快. 未用哂已經要改中碼, 咁細碼就留比我仔仔la.仲有好多新衫未著過,嘩,真係咩都吾洗買 !! 基本上日用品都買好了. 番多10幾日開始放假. 只等bb出來了..

4 則留言:

匿名 說...

5月25真係好快就到了。你係咪好緊張呀? 我而家都開始緊張了。

係呀,你NB片都唔好買咁多,D人話好快唔岩用。用幾多買幾多好了!

匿名 說...

525好怏就到喇! 好怏見到BB喇!

Alice

Yumi 說...

winnin : 係呀,我都無買,呢d都係我同事比我. 我又吾係太緊張, 可能係未痛la.一痛都吾知點好 !!

alice : 係呀,時間好似好快咁. 我另外分行d同事都話,你個肚又大左好多 !!

elaine 說...

keep fit交比我啦!不過而家唔好諗呢d住。生左settle晒先啦!