星期四, 3月 27, 2008

懷孕倒數期


2008年3月2日. 今日個肚已去到41吋了.我都肥左30磅,吾知有幾多磅係bb的. 不過太肥都吾好, 我怕會好辛苦. bb: 你出黎時一定要順利, 快.令我痛小d就好low. ^_^

2008年3月25日. 32週了.仲有8個星期bb就出黎了. 今日終於決定邊個湊bb了.就係早上我朋友小燕湊, 夜晚就媽咪湊. 當然頭2個月都係我自己湊番. 早2日明舅父比左好多衫仔,車,床我地. 宜家仲有小小日用品未買. 我都決定盡量餵人奶.希望bb可以食到. 始終人奶係最好.

早2日同左2個網友alice & winnie 出去high tea. alice 仲送左禮物比bb.真係多謝哂, 等bb大個一定會親自say thank you la.

4 則留言:

匿名 說...

嘩,你一口氣寫左咁多篇。好正呀!我一路睇,一路都感覺到你既小B正在健康成長。

原來你有吋啦?我先得35.5吋咋。

Yumi 說...

開頭我諗住開個yahoo blog專寫bb 野, 不過我吾識整靚個板面,攪左好耐都係吾整了, 又見連放2日假,咪寫low.其實我不嬲都有寫0係本日記度, 吾係點會記得咁多呀 ^_^

elaine 說...

yumi媽媽,
"嘩,你一口氣寫左咁多篇"<--同感
我都覺準媽媽要將過程記底,回憶丫嘛!雖然我唔係媽媽,不過有同感!

匿名 說...

原來不經不覺的已經進入倒數階段... 好緊張呀; 個有2個月only... 諗唔到咁瘦的你可以重左咁多呢