星期五, 6月 06, 2008

無覺好瞓

尋晚比bb嚇親我. 夜晚餵完奶, 掃完風.bb都睡得好好. 我習慣望住佢一起睡. 大約15分鐘左右佢咀角有小小奶流出. 都係正常的.因為好多時佢食完奶個咀仔仲有小小奶.我無為意. 又過左成45分鐘. 佢好似醒左咁. 我就起身, 點知我一起身, 佢即刻嘔奶, 仲嘔到d奶0係個鼻度出埋. 如果我發現吾到.真係不堪設想. 都掃左風. 佢都 "放"左氣la. 都吾知點先夠. 咁我咪24小時吾洗瞓 ????!!!!

3 則留言:

匿名 說...

我都聽朋友講話有時就算掃了風,唔知點解BB都會再嘔奶的,又係攪到佢好膽心無攪好瞓!

匿名 說...

掃完風都要坐下等佢落格架

Yumi 說...

winnie : 係好擔心呀.成日都睡吾"林" !

藍藍細雨 : 我有抱佢一陣呀.都吾一陣呀.起碼15分鐘,可能都係吾夠耐la !!