星期一, 6月 02, 2008

愛回家

之前先講話番娘家,今日又番回自己家 ??!!
無錯.吾知點解小b睡得總係吾"林".好易醒同好易哭呀.吾知係環境吾同左.定係佢大個左.知道自己已經吾0係我個肚入面. 對身邊野敏感左.反應大左 !! 連哭都大聲左好多好多.聲都沙哂 !!
我同媽咪都比佢攪到睡吾好. 半夜我起身.媽咪又起.咁2個都醒哂,到第2朝咪2個都無精神low. 加上我真係吾可以同老公咁樣分開法.最後都係決定番屋企了 !!
從明天開始.小燕就幫我湊bb, 大約早上8點至4點.咁0個時老公都放工了.我就早上睡夠佢. 夜晚可以煮飯. 至到第2朝.係可能半夜bb會嘈小小, 不過老公話ok. 我寧願辛苦小小都吾想同老公分開呀.
所以..bb 你真係要乖d la. 吾係無人收留我地ca la !!

6 則留言:

匿名 說...

係呀!長遠真係無可能成日分開住!

有個識湊B既朋友係身邊,我唸柏言應該慢慢習慣,唔會再咁抂計了!

Jeffery 說...

原來你仲有時間寫Blog...

匿名 說...

遲左黎恭喜你添, 好戥你開心呀, 見你生左bb, 好可愛好得意呀(係咪唔可以讚架? 忍唔住,哈哈)

Yumi 說...

winnie : 係呀.起碼我日頭可以小睡. 我朋友好心機. 同佢沖涼餵奶,我做小好多野.

jeffery : 係呀. bb睇時可以睇番佢係幾曳呀.

泡泡茶 : thanks. 佢開始曳呀.成日要抱呀 !!

Jeffery 說...

我post佢d相係facebook, 啲friend有好大回響!

Yumi 說...

jeffery : 會吾會引哂d女仔黎ca. ha ha