星期三, 6月 25, 2008

勞氣

對住老公, 只有2個字--勞氣 !!!!!

早幾日我同bb沖涼 ( 我係好生手, 因為平時係小燕同佢沖 ) . 老公都無幫手, 沖完叫佢幫我拎毛巾包住個仔, 點知佢真係拎條毛巾比我.放0係我腳上, 你都應該放好d打橫條毛巾,等個仔一上水可以包 住呀. 條毛巾又打直又叠住咁,都吾知點包. 好la.我地入房著衫, 又叫老公幫手拎棉花同個仔洗肚臍la.佢又真係只會拎棉花,吾識拎埋水呀, 棉花棒. 真係叫一樣做一樣 !!

好似坐梳化. 講過幾多次吾好"一野坐落梳化" ( 即係好高咁一坐坐落去 ) . 一黎好易整到個仔, 可以屈到佢腳仔吾知, 2黎0係咁高突然坐落去,個仔吾知咩事可能會嚇到佢 !! 講左吾知幾多幾多次. 都係吾聽 !!

個仔一喊就成日郁手郁腳, 你抱佢行黎行去0個時永遠吾會留意0下個風扇. 我真係好怕佢隻手呀腳呀咁細會捲到入風扇, 你又係永遠吾聽. !!

尋晚個仔吾瞓, 你又話要開奶, 都吾知要個仔飲幾多你先安樂 !!

開左冷氣, 竟然同個仔換衫換件無"就"嘅, 都吾會著件厚小小 !!

尋晚又吾知點抱, 抱到佢撞到個頭 !!

好似之前我話同個仔轉奶粉, 我話逐次轉, 你又話溝奶粉 !!

我話吾好成日3個鐘比奶佢, 佢飲多左就應該耐小小先再比奶佢, 你又係吾會信我 !!

對住你, 我真係好勞氣, 好死心, 你有無拎個心出黎, 如果兩公婆都係吾信任, 我講咩你都係吾聽吾信吾理, 咁呢段關係點可以維持 ??!!!

2 則留言:

匿名 說...

我唸你老公依賴咗你照顧BB。要教下佢,比D心機湊B呀

匿名 說...

兩公婆都要互相體諒吧. 男人始終無女人咁細心. 生仔本來就係開心的事, 有問題就多點溝通下吧. 免傷和氣吧.