星期六, 6月 14, 2008

耐性


耐性--相信我同我老公都無 !!

bb喊有好多種原因. 可以係扭計要抱, 肚餓, 尿片濕左, 扭瞓,被嚇親, 想飲水, 熱.吾舒服.....甚至無原因 !

我的想法同做法 : 第一時間睇0下佢,望0下條片係咪濕左,係有尿尿定便便. 用個奶咀頂住先, 吾想佢一路喊嘈住人地, 又怕佢喊到聲沙. 盡量吾會即刻抱佢.怕抱慣! 如果佢真係吾收聲,我就抱起佢同佢傾計, 真係未夠鐘飲奶就比水佢飲, 一路抱佢一路同圍行.氹0下佢. 好多時都揾到佢咩吾舒服, 不過夜晚就差d. 朋友都話夜晚bb係扭計d,最怕佢嘈住老公,佢要4,5點起身,本身都吾夠瞓,佢都好辛苦. 不過有時我真係投降.好似前晚同尋晚,都要老公幫手. bb有時好奇怪, 你換個抱佢手勢, 或者比另一個人抱,佢都會停止吾喊. 總之, 你估佢吾到.

我老公想法同做法 : 喊 = 肚餓 . 無論係咪夠鐘.都比奶佢食,佢就吾喊 !!

我同老公講. bb吾會知飽,佢只會食濟, 吾怕餓親. ( 好多朋友都係咁講 ) . 佢食3安奶,就應該3個鐘之後再食奶, 如果佢食左5安奶又係3個鐘之後食奶, 咪食到佢d時間錯哂low. 佢開頭吾信. 之後慢慢聽我講, 不過bb一喊,佢第一句就問我 : 夠鐘食奶味. !! 如果夠,我都開左奶la !!!!!!


老公呢2晚都表現不滿的樣. 我都吾想嘈到佢, 不過個仔你都有份. 佢喊 . 我都吾想ca !!!

4 則留言:

匿名 說...

我囡囡又係,成日無原無故咁喊。真係無佢辨法。不過反而朋友話如果佢食得就比佢食,最緊要佢食完有得疴,咁就唔怕喎。

Yumi 說...

winnie : 就係個個講野都吾同先煩, 咁bb arm arm 食完奶一個鍾,佢又咀郁郁,吾通又開奶比佢咩 !! 好似頭先咁, 我媽咪餵左4安奶比佢, 又吾瞓, 過左一陣開始喊,攪左成個鐘. 咪又係咀郁郁, 其實係扭瞓之ma, 吾通又開奶比佢咩 !!

匿名 說...

係呀。我個B都係咁,有時食完奶無幾耐又咀郁郁,要人肉奶咀安撫佢先OK! 有時又喊唔停,真係唔知麥事。
嘩。你仔仔咁快食4安奶啦,勁呀!

Yumi 說...

有時3安. 睇佢心情 !!